Linaidilmom Kızlar merhaba, hamileyken dişim kırıldı şuan dehşet şekilde ağrı yaşıyorum çeneme, başıma, kulağıma bile ağrısı yayıldı. 31 günlüğüz doktora gitsem tedavi uygulayacaklar fakat emziriyorum sadece. Nasıl olucak başından geçen var mı böyle bi durun?
yigitalpinannesiii Linaidilmom ben emzirirken dış çektirdim antobiyotuk kullandım doktora söyle ona gore ilaç versin hemende emzirdim işlemden sonra
yigitalpinannesiii Linaidilmom bu arada dexday ağrı kesici kullandm beş dkda ağrıyı alır pztye kadar ağrı çekme nöbetçi eczaneden al kullan
VDL-61 Linaidilmom ben geçen hafta dolgu ve kanal tedavisi yaptırdım.2saat emzirme dedi.zaten o dişi yapana kadar Bir saat geçti.zaten eve gidene kadar iki saat doldu.ama doktor dedi.bu yaptımız anestezi süte geçmez dedi sorun