Bebeğim 23 günlük,mama ve meme veriyorum . Mamaya ağırlık verdiğimde kakasını 1 hafta yapmıyor yaparsa da kabız yapıyor . Mamayı kesince sıvı ve sesli kaka yapıyor . Sıvı yapması kötü bişey mi yani sütüm mü yaramıyor acaba yardımcı olun lütfen pek bilgim yok