Beyza38 ikiprensannesii2 kimyon çayı yap bir kaç kaşık bebeğe ver gerisini kendin iç ne gaz kalıuo ne bişeyler
Mrvebrbr Çok zor bi dönem allah yardımcın olsun sabırlı ol ve sürekli masaj yap ayaklarını hareket ettir kimyon çayını sen kendin iç sabah akşam iki su bardağı herşey yiyebilirsin bence. üzülme sütünüde azaltırsın herkeste olan sorun gaz sorunu 😊
Merve08 ikiprensannesii2 ben piyasada ne kadar damla varsa sağdan soldan ne duyduysam herşeyi denedim maalesef hiç bir faydası olmadı gece 2den beri ayağımda sallıyorum şu anda da
Aysema93 @ikiprensannesii2 ikiprensannesii2 benim kızımın da gaz sancıları oluyor 1,5 aylık şuan twippy ve alle vıando bu iki damla şükür bizi rahatlattı. Sadece sabaha karşı ıkınmaları oluyor biraz zorlanıyor ama sonunda çıkarabiliyor hem gazını hem de kakasını. Belki işinize yarar sizinde