Nilnil emziğn bi faydasını da kullandıgm 3 aylk sürecte göremedim yani uykusuzdum yne emmiyordu zararı oldu yani. Uykuya geçişi hızlandırdıgı dogru ama sonrasında cıkarın diyor uzmanlar emzikle uyutmak zararlıyms ama bebekte o seklde uyuyunca izn vermiyor cıkarılmasına