Merveevrem Biogaia ve sap simplex damla kullaniyoruz 71 günlük oğlum kolik cok fazla gazı oluyor geceleri sabaha kadar ayaklarini cekiyor ıkınıyor relactaz damla kullanıp memnun kalan var mı