13aylık olacak iki üç dakika oyalanacak bir şeyler verip işime bakmaya çalışıyorum,sonrası hep kucak.Bazen bunalır gibi olunca hemen bu günlerin geri gelmeyeceğini düşünüp anın tadını çıkarıyorum☺️ (Kucağa alışmayla ilgili olumsuz eleştiriler de umrumda değil)