Merhaba anneler oğlum 6. Ayına kadar güzel emzik alıyordu ama 6. Ayda bi büyük boy emzige geçtiğimiz zaman ben başka emzik aldim onu almadi şimdi 9 aylik olucak hala istediği zaman alıyor emziğini genelde ısırmak için kullanıyor 😂 eski kullandığı emziginin büyüğünü aldim tekrar nasıl alışır fikriniz var mı