Sueda2929 Kizlar bebegm mama ile beslenior 4 aylgz su veriorm ama bogazina kacior denemedigm sey kalmadi en son alistirma biberonu aldim kucucuk bisey onlada olmadi kaskla veriom olmuo philps avent normal biberonada koyuyrm olmuo yine
Tomi Sueda2929 benim de bebek aventle ne mama ne su içebiliyor. Lansinohun biberonuyla anca içiyor. Onu tavsiye ederim.
Sarisey Sueda2929 biz dogumdan beri mama kullaniyoruz 6.ayda su vermeye basladim onda bile hep reddettiler. Su an 8ayliklar yeni alistilar. 4aylikken su icmemesi problem olmaz demisti doktorumuz