21elif benim hamilelikte önce olmuştu.. doktora hamilelik planladigimizi söyleyince alttan muayene etmek istedi (çikolata kisti geçmişim vs vardı) ve aşırı mantar var hemen tedaviye başlıyoruz dedi .. krem , fitil ve hap verdi .. hapı eşimle birlikte kullanmamız gerektiğini söyledi.. yani baya ağır atlattım ben .. ılık sirkeli su yap muhakkak ve kuru tutmaya çalış.. imkanın varsa doktora görün mutlaka