Kızlar selam, perçembe günü aşımızı olduk ateş vs olmadı fakat dünden beri bi halsizlik başladı, bugün pick yaptı devamlı uyuyor, uyanık kalınca mızmız ağlıyor, çocuk kafasını kaldırmıyor, normal mi, beni endişelendiren 3. Gün olması? Tecrübeli anneler fikir verebilir mi?