Bebeğim 2 ay 7 günlük bu aralar çok huysuz aşıdan sonra iyice huysuzlandı. Meme emdikten sonra ilginç ilginç ağlamaları var doymuyor diye diğer memeyi veriyorum onda da ağlıyor sonra fazla geliyor kusuyor hep huysuz olunca bende aç zannediyorum doymuyor zannediyorum acaba nasıl anlarım. Yoksa bu zamanlarda bu huysuzluğu normal mi acaba