Ademefee evet benim rahim içinde, dışında bir sürü myom vardı. Hamileliğimde çok büyüdüler hepsi portakal büyüklüğündeydi. rahim kasılmalarım çok oluyordu karnım her kasıldıkça şekilden şekile giriyordu. 15 günde bir kontrollerim oluyordu ve rahim ağzı uzunluğuna bakılıyordu hep. Çok çok şükür kızımı 38+2 de kucağıma sağlıkla aldım. Myomların bulunduğu yerden dolayı dönememişti kızım mecburi sezaryen oldum. Doğumda myomların alınamadı konumlarından dolayı. 40 gün sonra kontrole gittiğimde hepsi mercimek boyutunda küçülmüştü. Üzerinden 10 ay geçti bugün yine gittim minik minik duruyorlar. Riskli bir gebelik oluyor ama sonu mutlulukla bitiyor