Herkese merhaba bebeğim 25 günlük geceleri çok gaz sancısı oluyor. Bugün aktardan acı elma yağı aldım ayaklarına masaj yaptım ama internette zararlı olduğu yazıyor. Kullanan ve faydasını ya da zararını gören var mı? Birde zinco gaz damlası kullanıyoruz erken mi acaba?