Yzn Kac dikişim oldugunu bilmiyorum ama cokmuş ilk dogumum cok zor oldu cok degişik agrılar cıktı aferdersniz wc gitmek kabus gibi bişey cok zorlanıyorum kac gün kendime gelemiyorum yırtılmış gibi acıyo hc gecmeyecek gibi o kadar acıyo ki 24. Günümdeyim bebegimle bile doğru düzgün ilgilenemiyorum cok kötüyüm 😓😓
Mayasu Yzn sizi cok iyi anliyorum ben net olarak 36. gunde iyi hissettim kendimi. normal dogm yaptim diye pisman oldum bi daha eskisi gibi olamicam diye psikolojim bozuldu ama cok sukur iyiyim suan 2 ay 21 gunlik oldi kizim 😊 sabredin geciyor 🌸
Aaysel Aylin-73 söylemediler kaç tane olduğunu 20 den fazla mı diye sordum biraz daha fazla boşver sayısını demişti doktor