Elmaliturta_ Merhaba kızlar bebeğim 3 aylık bazı aktiviteleri yapıyoruz ama sizlerden de fikir almak istedim sizler neler yapıyorsunuz?☺️
SedaMeyra Elmaliturta_ kitap okuma sarki soyleme ellerimi sekilden sekile sokma kukla oynatma bol bol koklama kucaklama konusma
hayalperestbirealist Elmaliturta_ o zamanlar zeka kartları, şarkı ve bol bol sevme aktivitesi yapardım sadece 😬