Sedaag mrb.bende bugün bütün bacilarimin dertlerine bende yaşadım diye basliyorum. Canım daha önce de bir annemiz yazmıştı ona da ayni şeyi söyledim.sakin pes etme.bende biberona alıştırmak zorunda kaldim.cunku ilk gün süt gelmedi,sonraki gün siringayla doymadı.sonra süt geldi emmedi sarilik olmasın diye sağıp verdim.tam 59gunlukken memeye alistirdim.bir emzirme danışmanından yardım aldım.yada doğum yaptığın hastanedeki çocuk hemşireleri den yardım alabilirsin..zor ve uykusuz günler ama pes etmemen lazım çünkü önündeki yıllar daha uzun.simdi sıkıntı çekersin sonra çok rahat edersin.pompa ve biberon yıkaması gecenin bir körü bebek açlıktan ağlarken senin süt ısıtman çok zor olacak.ozellikle yalnız kaldığında.