Bebeğim 43 günlük ve dün gece hiç uyumadı ve sürekli ağladı normalde böyle değildi Hafif de öksürük vardı bugün doktora götürdük ve Öksürüğe dair bronşit vs birşey çıkmadı çok şükür sonra bezini açtı bu aralar bebeklerde sık görüldüğünü söyleyerek idrar da kum olabileceğini söyledi idrar tahlili verdik ve kalsiyum oksalat 1-2 görüldü yazıyor sonuçta doktora msj attık ama geri dönüş yapmadı hala, internete baktım da kumun olduğunun göstergesiymiş bu. Böyle birşeyler karşılaşan var mı doktor varsa antibiyotik tedavisi başlanacak demişti daha çok küçük değil mi antibiyotik için 😓 neden olur ki bu anlayamadım sormayı da unutmuşum doktora? Yardımcı olabilecek var mı