Perissmom Merhaba, 6 aydan sonra 6-12 emziklere geçmek zorunda mıyız diş damak sağlığı açısından doktora soran var mi?
Berrinsoyagazi14 Perissmom bende bekliyim aynı emziğin 6-18 ay olanını aldım midesi bulandı attı hiç bir şekilde kabul etmedi diğer emziğe devam ediyorum bende
Dadam Perissmom ben değiştirdim asla kabul etmiyor 6-18 i. Eski emziklerle devam ediyoruz, sürekli ağzında olmadığı için eskimediler. Avent ultra air se atıyım boyut aradaki farkı fotodan.
Supermomiscoming Şart değil ama sürekli ağzında olduğu için emzikler yenilenmesi gerekiyor bence sürekli kaynatmakta zaten emzik emziklikten çıkıyor yani değiştirirseniz ayını da değiştirebilirsiniz
Perissmom Dadam olabilir, şimdi yeni emzik alacaktım da kararsız kaldım 0-6 mı alsam diye, 5 ay 10 günlük bebiş.
Dadam Perissmom denemeden bilemezsin sanırım. Bebekten bebeğe değişebilir çünkü bu durum. Ucuz şeyler de değil ama 😒
Ela41 Perissmom bızde 13 aylık olduk ama hala 0 - 6 kullanıyoruz gecen doktora sordum sorumu agzıma tıktı resmen 1yasından sonra emzık onermıyoruz damak yapısını bozuyo dedı 😇artık gun içinde vermıycem uykuya gecısı kolaylastırmak ıcın uyutucagım zaman vermeyı dusunuyorum bu aralar cok huysuz oldugu için sureklı agzındaydı
Nilust 2 aylık kızım asla emzik almıyor hangisini denediysem almadı. Beni emzik olarak kullanıyor 🤦♀️
minnosvetontis Perissmom 8 aylik oldk hala degstirmedm bi deniycem slip istemz buna alisti gibi geliyor ama nasil olcak anlamadim
Pinkbery Perissmom evet bana doktorum değiştirip ayına uygun vermemi söylemişti. Benimkide başta almadı. Sonra bigüm kendi kendine aldı. Cok uykusu varken falan verin ozaman kabul eder. Şuan 18+ kullanıyoruz. İnşallah artık bıraktırıcam 22 aylık şuan 😁
Mnli Perissmom evet değiştirmeniz gerekiyor diğer emzik küçük kalıyor zaten yan yana koyunca bile görürsünüz farkı
asyasare Perissmom avent kullaniyorum. 6. ayinda 6-18 aldim ilk basta istemedi buyuk geldi. zaman zaman deneyerek alistirdim sonunda. suan 7 aylik eski emzikleri attik cope 6-18 kullaniyoruz hemen pes etmeyin