Goncaasel benim ilk oğlumda yaşadık onu daha 20 günlüktü emzirirken farkettüm meşe gibiydi boynuna doğru kulak arkasında bir beze. Doktora götürdük hemen. Kan testi idrar falan herşey yapıldı ama bişey çıkmadı. En son mr çekilcek dediler ve mr girdik birlikte çok şükür temiz çıktı zararsız bir kitle dedi belkide doğum esnasında oluşan bişey dediler. Sonrasında 3 4 ay kadar fizik tedavi uyguladık evde ben eğitim almıştım kendüm yaptım geçti çok şükür. Ama o süreç çok zordu tanı konma süreci… damar yolu falan açtılar daha 20 günlüktü. İhmal etmeyün götürün doktora.