Ada_Deniz Kızlar kaka rengi yeşil olma sebebi sma mama içinde demir oranı fazlaymış sanırım bu yüzden kaka rengi yeşil olurmuş arada burda kıxlar yazmıştı bende sizinle paylaşmak istedim arada bizimki de yeşil oluor sma mama aldığında…
Fatmanuraliatilla dios_gokta Yok canım sormadım çünkü korkumdan gidemiyorum aşısı var orda sorarım artık
Ecrinbzkrt Kutay07 mamadan kaynaklı canım benımde aynı öleydı hemen kesıp aptamıle gectım anında sarı kkaya dondu anldım ki sma mamadan bı daha kullanmadım
Meva_ Kutay07 bağırsaklarda çok kalırsa kaka yeşil olur diyr okumuştum biryerde benimkide yeşil oluyr bazen her gün bazen 2 günde bir yapıyor
Kutay07 Meva_ hımm olabilir benimki de bazen 2 günde bir yapıyo ama kakanın yeşil olması dışında sorunumuz yok mama gaz vb yapmıyo yarıyo aptamil kullandım Bi ay kadar o hiç kilo bile aldırmadı ishal yaptı falan
Ecrinbzkrt Kutay07 dogrudur canım bizde aptamil prosyneo olana gectık normal aptamılden bu hıc köpukte yapıp gaz yapmıyo ama cok Zor buluyoruz bu mamayı