ozgeece0512 Arkadaslar merhaba 8 aylık bir kızım var saçları çok az çıktı papatya suyu besliyormuş diye duydum bir zararı varmıdır sizce yapan varmı hiç
Busrakap ozgeece0512 arifoglu nün papatya suyunu kullanıyoruz fısfıs şeklinde dışarı çıkarken sıkıyorum rengi açılsın diye doğal urun kaynatmayla uğraşmak istemezseniz tercih edebilirsiniz
Dilaranne ozgeece0512 benim saçlarım papatya suyuyla gelişmiş 🙎 çok doktora gitmiş annem en son teyzem sürelim demiş sürmüş ve saçlarım çok güzel şu an söylerler hep 🤣
Hanis Ben 7 aylık kızıma kullanıyorum hiç bı zararı yok kullandığımizdan beri saçları daha hızlı uzamaya başladı ve renk açtı
ozgeece0512 YagmurElamm aktardan papatya aldım bir avuç papatyaya 1 bardak su atıyorsun bide limon kabuğu yarım kaynayınca ocaktan alıp 10 dk dinlendiriyorum sonra süzgeçle süzüp sacına sürüyorum çok güzel o kadar yumuşak yaptıki saçlarını birşey olmadı yapmaya devam ediyorum
YagmurElamm ozgeece0512 bi defalık mi kullanıyorsun o suyu yoksa her defasinda yeniden mi hazirliyorsun
ozgeece0512 YagmurElamm yapıp bi şişeye koyuyorum bitene kadar kullanıyorum ama ne kadar doğru o şekilde bilmiyorum 🤷🏻♀️
aramsamsam Oğlumun saçı çok ve kıvırcık bazen tararken çok karışıksa yumuşatsın diye kullanıyorum arifoğlu markasının. Ama saçın rengini açacak kadar sık veya fazla kullanmadım o yüzden bi değiliklik yok.
Ozge_AyazEfee ozgeece0512 Arifoğlu nun fısfıs şeklinde olan papatya suyunu kullanıyorum arada oğluma🥰