Onu ayırmaya kıyamadım kocamı başka odaya attım🙈 9.5 aylık kızım,eşim yaklaşık 1 Aydır başka odada yatıyor çünkü inanılmaz horluyor,kızım da gece 10 sefer kalkıyor emmeye,10 kere de babasının sesine uyanıyor bi de. onu ayırsam ben helak olcaktım.ben de kocayı şutladım 😬ama hiç iyi olmadı acayip soğuduk birbirmize karşı.hep kınardım ayrı yatanları,kınamamak lazımmış🤨