Kızlar bebeğim dünden beri yediklerini çıkartıyor, sadece mama alıyor ve inek sütüne alerjisi çıktı o yüzden alerji maması yiyor tadı ve kokusu çok kötü olduğu için doktor içine şeker koy ver dedi ve ancak o şekilde yiyor. Fakat dün akşam ve az önce baya bir kustu. Aynı zamanda karnından da yedikçe gurul gurul sesler geliyor. Midesini mi üşüttü yoksa mamadan kaynaklı mı sizce? Dün akşam ve şimdi kustu sadece