Nltka farklı bir doktora gidin bence saçmalamasınlar ya, benim kızımda çok hareketliydi eli ayağı hiç durmazdı eski videolarına bakıyorum resmen çoğu bebeğe göre bayağı hareketliymiş daha iyi anlıyorum şu anda. Ve hala aynı devam ediyorum 1 yaşında koltuklara tırmanıyor koltuklardan masaya tırmanmaya çalışıyor şu an mama sandalyesinde hep ayakta yatak ucu pandufa çıkıyor ordan yatağa yataktan yere atıyor kendini yürümüyor koşuyor akşama kadar mahvoluyorum bir orda bir burda hiç korkmayın bence çocuğunuzda hiçbir şey yok Allahın izniyle başka bir hekime götürün içiniz rahat etsin.