Nltka benim 2,5 aylik kızımı görseler ne derler acaba. Benim kizimda aşırı hareketli. Eli kolu durmaz hic. Kafasini saga sola cevirip etrafi izler. Eller hep agizda zaten. Ayaklar hep tepinip durur. 🤷♀️ yani hareketli olmasi güzel birsey aslinda ama o doktor niye öyle demis anlamadim. Baska doktora da gidin siz en iyisi