Nazlimom Ah kıyamam çok geçmiş olsun. Egzamaya benziyor.Oğlum 13.5 aylık ve yaşına kadar aynı sorunu yaşadık. Coresatin Pembe olan, Bepanthol Sensiderm ve Mustelanın Stelatopıa kremlerini kullandım ama işe yaramadı. Kortizonlu merhemler kullanmak zorunda kaldım. 1 yıl domates, limon, nar ekşisi başta olmak üzere asitli ve kırmızı renkli hiç bir gıdayı tüketmedim. Ek gıdaya geçince oğlumada vermedim. 1 yaşından sonra ancak düzeldi. Doktorunuza danışın mutlaka ve dediğim kremlerden alarak o bölgeyi nemli tutun. Şampuan konusunda da her gün şampuan yapmayın.