Taze_annee ben yoğurtla başladım ilk bir hafta sadece yoğurt verdim öğleden sonra 4-4.5 gibi. sonra kabak, patates, havuç (3er gün denedim) sonra karıştırıp yeni sebzeler eklemeye başladım öğle saatinde. 1 haftada böyle denedikten sonra tarhana ve yoğurt çorbası verdim. (şimdi sebze, tarhana, yoğurt dönüşümlü) sonra kahvaltı (yumurta, tuzsuz peynir, pekmez, şekersiz reçel) sabah 8-8.30 gibi hala deniyorum kahvaltıyı hiç sevmiyor. ondan sonra da meyvelere başladık şeftali, armut, elma. yeni birşey vereceğim zaman sadece onu veriyorum ilk hiç bişeyle karıştırmadan. sonra sevdiği şeylere sevmediklerini karıştırıp deniyorum nasıl yiyecek diye. bi de suratını ekşittiği an bırakıyorum, ısrar etmiyorum. bi kaç sonra tekrar deneyince yiyo genelde