sbakici Bebeğim 6 kilo prima premium care 3 numara kullanıyorum. Baya bol kalıyor ama beli sıkmasın diye 2 yi bıraktım. Sizler kaç kiloya kaç numara hangi bez kullanıyorsunuz?
rbiakse sbakici bende aynı bez aynı numara kullanıyorum canım bizimki de bol kalıyor ama ben üstten kıvırıyorum o zaman tam oluyor bol kalmıyor
Ayscllb Ben de sleepy 3 kullanıyorum çok memnunum, şimdi ekstra denemelik gooon marka bez aldık çok güzel dokusu ,yumuşacık sızdırma yok onu da kullanıyorum aynı zaman da tavsiye ederim
Prematureannesii bidunyamutluluk benim kızım 11.300 6 numara kullanıyoruz 4+nasıl tam oluyo size ya şaşırdım 😂
bidunyamutluluk Prematureannesii ama bezin üstünde yazan kiloya göre sizin bebeğinizin 5 kullanması gerekiyor 🙄 Bı de 4+ya yeni geçtim ben 😄 bu paket bitince 5 almayı planlıyorum ama buyuk gelicek 5 , 4+ tam oluyo
Emir1806 sbakici benümde bebeğim 6 kilo prima 3 numara kullanıyorum ama bol değil aksine iz yapıyo çok. Haftaya falan 4e geçmeyi düşünüyorum.
littleprincemom sbakici benim oglus 7kilo premium 2 numarasini kullanıyorum ama prima aktif olursada 3 numarasi oluyor
Prematureannesii bidunyamutluluk bilmem 5 resmen berbat iz yapıyodu eminim 6 tam oturuyor ama yaşı büyük boydan olmuyo 5
mirayilknurtolga sbakici ben de kızım 5600 olana kadar premium care 2 numara kullanmıştım. Sonra sleepy 3 numaraya geçtik. Hala onu kullanıyoruz. Şu an 6300 kilosu.