NazliHilal M1arafguler arkadaşlar da söylemiş, mutlaka maske kullanın, ellerinizi sık sık yıkayın, mümkünse emzirmeden önce kıyafetlerinizi değiştirin ve evi bol bol havalandırın. Geçmiş olsun ❣️
Organiktavuk M1arafguler sütten geçmez hatta bildiğim kadarıyla anne ya da bebek hastaysa sütünüz ona göre besleyiciliğini ve koruyuculuğunu arttırıyor ve bebeği koruyor diye biliyorum siz maske takın ellerinizi daha çok yıkayın yeterli
seydaac M1arafguler süttün geçmez aksine süt içerisindeki antikorlar korur ama solunum yolu ile geçer. Emzirirken maske takabilirsiniz.
Supermomiscoming Grip diğer insanlara nasıl bulaşıyorsa bebeğinize de o şekilde bulaşır sütten değil yani
Eymeniko_ M1arafguler hastalık sütten geçmez merak etmeyin hatta süt korur derler maske takarak emzirin çok geçmiş olsun
Sedaahmet M1arafguler bende geçen hafta grip oldum. Cok kötüydüm hatta. 2,5 aylık kızımı emzirmek dışında kucagima almadim hic. Içtigim ilaclar da galiba uyku yaptı, kızım uzun uzun uyuyordu. Cok şükü iyileştim şimdi. Kızım da hasta olmadi şükür 🙏
Dilanacr Yüz yüze temas kurma ki maske takmanı öneririm benim doktorumun dedikleri bu zamanda hasta olmasın yavrucak çok geçmiş olsun