Fhisneli Hanımlar merhaba benim kızım bi doğduğunda bide aşı oldugunda duydum ağladığını bu güne kadar ama su 3 gündür huyu suyu bi değişti normalde emzirir yatagına bırakır agzına memesini verirdim uyurdu şimdi cocuga bi haller oldu emmek istemio uyumak istemio bi feryat figan kucagımda ağzında meme dolaşıoz deli dana gibi evn içinde nie böle oldu anlamadm hep gezsin istio aranızda böle olan varmı yada cocuk gelişiminden anlayan bi yardmcı olun bana
Giraysmom20 Fhisneli 4. Ay atağı gibi duruyor oğlumun atağı bir hafta sürdü umarım sizinde kısacık sürer 🙏🏻
Mnli Fhisneli 4. Ay böyle zor geçiyor atak ayı olduğu için bir ay sürüyor bu durum iştahı falan da azalabilir
Ebruuuuuu Kızım 4 ay 14 günlük, 2 gün önce aşı olduk ve tam olarak anlattığınız gibi. O sakin kendi halindeki çocuk gitti yerine her şeye ağlayan bir çocuk geldi. Sürekli ağlıyo kucağıma alıyorum anca öyle susuyor🤦♀️
Fhisneli Ebruuuuuu inan gece 11 di arabaya attım bütün cadde sokakları gezdik kontagı cevirdiğim anda kapıo gözlerini
Ebruuuuuu Fhisneli Bizimkide uyuyor arabada hemen🙄 Atak haftası sanırım ya, 4. Aydan sonra bitiyormuş tabii o zamana kadar biz bitmezsek🤷♀️
Fhisneli Woody çocukların kulağına üflediler sanırım 4. Ayda elinizden geleni ardınıza koymayın die sanrm :)
Dilek112 Ay atagina girmiştir annesi bu atak biraz zorlayici ve uzun bir atak dönemi Allah kolaylik versin
gizemelifbas Ay valla biz de öyleyiz dört gün önce aşı olduk bi haller oldu uykuya zor dalıyo sürekli kucak istiyo bas bas bağırıyo dediği olmayınca
Mnli Fhisneli benimki 10 aylık olcak yakında ama en çok 4. Ayda zorlandım meme verirsin ağlar vermezsin ağlar yatırırsın ağlar kaldırırsın ağlar hiç bir şeyden memnun olmaz doktorum şey demişti bebeklerin ergenliği gibi düşün 😂