Kızlar bebeğim 16 aylık olacak.uykuya zor dalan bir bebekti zaten (ayakta sallayarak yatırıyorum)ama şu son günlerde burnumdan getiriyor.bir saat ayağımda salliyorum,uyuyor,birsaat sonra yine kalkıyor.daha uzun yatmasını geçtim,nasıl kendi kendine uyuyabilir o konuda yardım istiyorum.cunku yatana kadar ağlıyor sızlıyor sinirlerim yerinden oynuyor bağırıyorum.yipranmaya başladık,lütfen ne yapabilirim.bingolde tanıdığınız pedagog falan varmı yardım alabileceğim