Deletedmom14 Hanımlar bebeğim için kemik suyu yapmak istiyorum ama cam ocakta 8 saat boyunca pişirmek tehlikeli olurmu, deneyen var mı. Isıdan patlarsa diye korkuyorum .
Keremtugra Deletedmom14 bayramin 4 günu yaptım gunduz 3 te koydum altini kistim en kucuk gözde hatta evimizin 2 sokak ilerisinde esimin kuzenlerine gittik aksam 9 da gece 1 de geldik 10 saat kaynadi bise olmadı 5 ay oncede yapmıştım ilkini de
seydaac Deletedmom14 her ihtimale karşı bence küçük tüpte yapın bence. Ben cam ocak kullanmıyorum ama kuzenimin ocağı patlamıştı mevlid okuttuğu da pilavını yaparken.
parsoglan19 Deletedmom14 ben 6 aydır cam ocakta yapıyorum. Bir kere kaynadıktan sonra altını 3 ye alıyorum 8 saat hafif hafif pişiyor.
Deletedmom14 Keremtugra yaa bişey olmadıysa ıyi, korkuyorum çünkü patlarsa okadar ısıya dayanamayip diye
burcukocall Benimde cam ocak elektrikli bende ondan korkuyodum oyuzden küçük tüp alıp balkonda kaynattım sende öyle yapabilirsin
Deletedmom14 seydaac yaa pilava bile dayanmadı mı. 1 senedir kullanıyorum sıkıntı olmadı ama asure , konserve ,komposto herşey yaptım aslında. Hatta alırken özellikle mm sine dikkat ettim kalınını aldım ama yinede korkuyorum
Deletedmom14 Merve-328 ya şimdiye kadar hep öyle yaptım da , iligin çıkmadı için uzun süre kısık ateşte pişmesi gerekiyormus
Keremtugra Deletedmom14 zaten en ksikta yapılacak sakir sakir kaynamicak oyuzden cam çok isinmiyor ama okadar saat korku icinde kalmaktansa kucuk tüp daha iyi ama 10 saat dayanirmi bilmiyorum tüp
Deletedmom14 parsoglan19 benim elektrikli değil, gazlı ocak.en küçük göze, kısıga koysam diyorum ama korkuyorum da😁
Merve-328 Deletedmom14 ben bebekler için tarif kitabı aldım da orda ya uzun süre ya da düdüklüde pişirilebilir yazıyodu. Aynı değerde çıkıyodur belki
seydaac Deletedmom14 öncesinde tavuk haşlanmış sonrasında da pilav yapılmıştı. Yani toplamda en fazla 3 4 saatlik bir işlem ama dayanamamış. kemik suyu da 8 10 saat olunca ben güvenemezdim doğrusu. En güzeli küçük tüpte yapmak.
Mommyshark Deletedmom14 biraz tencerenize bağlı çok geniş olur da hava akımını keserse közmatik gibi alçak ve geniş düşünün bu sebepten patlıyormuş benim ablamın patlamıştı servis öyle demiş yine de ben güvenmezdim 🤦🏻♀️
Deletedmom14 Ayyssggll evet ilikli kemik alıp, en kısık ateşte 8 saat kaynaması gerekiyormus , iligin çıkmadı için
balkabagianasi Deletedmom14 ben 4 5 ay öncesi kaynattım bişey olmadı çok şükür hiçte aklıma gelmemişti aslında ama yine kaynatıcaktım şimdi eşşeğin aklına karpuz kabuğu soktun 😂😂😂 ama kayınvalidem her zaman kaynatır bişeycikler olmuyor