Beyzaaa Kızlar her ay gidip acaba hamilemiyim diye kan vermekten bıktım cerezette den cevremde bir cok kişi hamile kaldı en yakınım kayınvalidem kücük kaynıma hap kullanırken kaldı spirallr cesaret edemiyorum cok korkuyorum en son care iğne var eşim korunmuyo ve 4 aylık kızım var 3 kere adet oldum doğumdan bu yana allahtan kaza kurşunu yemedik cok korktum adetimi bekliyorum iğne olanlar ne gibi yan etkileri vaf bilgilendirirseniz sevinirim ❤️🌸
Nisademir Beyzaaa bitmek bilmeyen kanamaların başlangıcı. Çok pişmanım ilk ve son kez oldu çok büyük hata yaptım bunu yeni anladım hiç tavsiye etmem. Altında sürekli pedle dolaşmak çok kötü
Nisademir ahmt hayır gitmedim 3 aylık tı kızım yeni doğum yaptığım için çok canım yanmıştı muaneden hala aynı olacak diye korkuyorum gitmiyorum. bir daha vurulmadım şükür adet oldumve kanamam yok artık iğnenin yaptığını garantilemiş oldum