…BEBEKLERE BİTKİ ÇAYI VERMEYİN BÜYÜK ZARARLARI VAR ….
Gaz için tek çözüm sabır sabır sabır . kızım kolikti ben 4 ay gece gündüz uyumadım biogaia ve sap simplex kullandık sadece . biogaia daha çok fayda etti ama sadece fayda etti yani geçmedi çünkü bu öyle ilaçlarla çaylarla anında kesilecek birşey değil … emzirdikten sonra direk gazını çıkartmalısınız uyusa bile . sıcak günler de zaten her gün duş aldırmalısınız bizim gün de 2 kez aldırdığımız bile oldu çok fayda ederdi masaj yapardık sürekli . ağlama krizleri durmazsa eğer evin içinde bebek arabasında oda çözüm olmazsa dıaşrıya çıkarırdık oda olmazsa araba biner gezdirdik arabada mutlaka uyurdu . hatta öyle birşeyki saatlerce ağlardı ne yapsak olmazdı acil de doktorumuzun omzunda uyurdu.. yani sabredin anneler