Yasedem Merhabalar yaklaşık3 hafta önce spiral taktırdım adetliydim ama öyle ağrı kanamanın uzun sürmesi falan olmadı zaten 10 gün sonra eş ile birlikte olabilirsin dediler bende öyle yaptım ancak benim ara ara adet sancısı gibi bir sancım oluyor kasıklarda ve ikidir eşimle birlikte olduğumun ertesi günü pembemsi bir akıntım oluyor yaşayan yada sebebini bilen var mı
Sedefinpamugu Yasedem canım bende perşembe taktırdım 4 gün oldu iste benimde adetim bitti kanamanın uzaması falan olmadı öyle ağrıda arada bi hafif hafif oluyor ama öyle çok falan değil ben daha ilişkiye girmedim bilemicem ama bence normaldir çünkü olacak dendi
gozdeninbulutu Yasedem a1 ay sonra geçer canım bende de olmuştu ama sıkıntı olmadı kontrole gittiğimde kaymamış duruyor iyi takılmış dedi
Yasedem Sedefinpamugu ilişkiden sonra ağrı yok normal gün içinde oluyor bir ay sonra kontrole gel demişti olmadı o zaman sorarım artık
Yasedem gozdeninbulutu o zaman yerleşme aşamasında olduğu için oluyor belkide bunlar tamam canım çok teşekkür ederim
Gmzsgt gozdeninbulutu canım bende muayeneye gidicem ama spiral takılırken çok acıdı korkuyorum açıkçası doktor alttan mı muayene ediyor kayıp kaymadığını ultrasonda mı
Aysell Ben de spiral konusunda cok kararsizim, avantajlari var ancak vucuda olumsuz etkileri de var yaziyor cogu yerde. Sizler nasil karar verdiniz kizlar ?
Yasedem Aysell valla ben 8 günlük bir gecikme yaşadım adetimde sonra döndüm bi baktım hayatıma ikinci bebeği kaldırabilir miyim diye hazır olmadığıma karar verdim %100 olmasada hiç olmamasından iyidir diyip gidip taktırdım valla
Tanem Kızlar bi arkadaşım taktırdı baya zayıfladı sprel bazıları zayıflatıp bazıları şişiriyomuş dogrumu 9 senelik evliyim hep dogal korunduk çok şükür kaza yok🤣 ama gebelik yasak bana kararsızım cok acıyomu takarken
Sedefinpamugu Tanem çok çok acımıyor ama hafif hissediliyor tanırken tabi sonrasındada azcık adet ağrısı gibi ağrı cekiyosun okadar
Yasedem Tanem valla benimki bir ay olcak zayıflatmaya dair bir belirti göstermedi inşallah hepimizi zayıflatan cinsten olur ne diyelim 😂😂