Merhabalar, bebeğim 2 aylık ve 3 gündür göbeğinde siyahlasma olduğunu farkettim, bir doktor tanıdığımız ıkınma ve ağlarken zorlamadan dolayı olduğunu, ilerlemiş olsa göbek fıtığı olabilirdi bu şekilde geçer dedi. Başınıza böyle bişey gelen var mı ne kadar sürede geçti?