Miram2020 Kızlar 24 günlük bebeğim kakasını yapamıyor devamlı ağlıyor napmam gerek rezene çayı içiyorum kimyonda kullanıyorum başka napabilirim 😢😢😢
Lavinto22 Miram2020 canım ben totosuna kulak copuyle ilik zeytinyağı koyuyodum hafifce de bacaklarni karnına bastiriyodum rahatliyodu
Deletedmom896 Miram2020 sakın poposunu kulak çubuğu ile uyarma alışkanlık yapar hiçbir uzman tavsiye etmiyor çay kaşığı ile zeytinyağı içir akabinde emzir 1 aylık olunca da bitkisel probiyotik destekleyiciler var biogaia gibi onlardan destek alabilirsin
idil1990 Miram2020 kac gundur yapamiyor. Bi cay kasigi zeytinyagini yavas icirin genizine kacarda oksuruk yapar. Youtubede gaz masajlari var muhakkak goz gezdirin. Kulak copuyle uyarma yapman en son yapacagin is olsun alistirirsan hep uyarilmak ister
sed idil1990 direk verilmesi zaten sıkıntı bogulma tehlikesi oluyor o yüzden doktor bana sütüne kat demişti. Hem sagdıgım sütü hemde mama verdiğim için . ama dikkat edilcek husus biberon dibinde kalıyor daha cok o yüzden icerken yavaş yavaş karıştırın.
BusraG Miram2020 valla en iyisi hakiki zeytinyağ. Bir çay kaşığk mamasına katıyorum ben. Hem gaz çıkartıyor. Damlalara bin basar :)
Nisuba Miram2020 bebekler 1 hafta-10 güne kadar kaka yapmayabilir. Bu kabız demek değil, bence panik yapmayın, normal gaz sancısı olabilir. Zeytinyağı ben de veriyorum ama fitil gibi şeyler vermeden önce doktora danışmanızda fayda var.
sed merhabalar doktorum bana her gün 1 çay kaşığı halis zeytinyağı ver dedi. Ben bebegim 4 aylık prametüre dogmuştu küvözde kaldı 42 gün bizde burda veriyoruz bebeklere arada dedi. Hem kabız olmasın hem de kilo alimi için . Bende veriyorum hiçbir zarari yok doktor tavsiyesi