İyi günler kızlar 3ay 14günlük olduk ama son bir haftadır gaz sancısı dahada arttı uyumuyor sürekli mızmız ağlıyor. Kolik desem değil azalması gerekir diyorlar tam tersi dahada arttı kullanmadığım gaz ilacı kalmadı ne yapsam fayda etmiyor varmı benim gibi olan ? 🤷♀️🥺