gmzeylul Merhaba anneler humana mama kullanıyoruz hastane ilk doğduğunda verilmişti tavsiye üzerine kullananlar memnun mu acaba kilo aldırmıyor sanırım bebeğime değiştirmek istiyorum hangi mama sizce daha iyidir 🥺