Arkadaşlar birazdan doktora götüreceğim bebeğimi 10 aylık bugüne kadar hiç böyle birşey olmamıştı neden olmuş olabilir? Dün gece kakasında ince pıhtı şeklindeydi bugün sabah sümüksü kıvamdaydı akıntılı kan gibi az önce yaptığında birşey yoktu Doktoru tahlil yapmamız gerekebilir dedi ne olabileceği hakkında gitmeden yaşayan arkadaşlar varsa aranızda bilgi sahibi olmak istiyorum