AYLININANNESI2020 Sutu isttim fakat kizim icmedi hepsn ziyan olmasn diye atmadm yenden istip vere bilmrym
Perissmom AYLININANNESI2020 ben öyle olunca buzdolabına koyuyorum, 15-20 dk önce çıkartıp ısıtmadan veriyorum. Benim bebeğime gaz vs yapmadı soğuk süt ama her bebek farklı tabi, dikkatli olmak lazım 🤷🏻♀️
Elmaliseker AYLININANNESI2020 ben tekrar istip veriorm veya kalan sutu dokmuorm cnku bazne bor biberon icio bazek bi yudum alip brakio her sfernde dokersem sute ytsemem
Papatyaseverr AYLININANNESI2020 ben azıcık ılıtıyorum içmezse soğuyunca dolaba koyuyorum içeceği zaman tadına bakıyorum değişmediyse tekrar ılıtıp veriyorum
Elmaliseker AYLININANNESI2020 benm bhsettigim kutu sut anne suti degil canim .. anne sutuyse eger bilgim yok
Papatya1orkide Canım içmesew dolaba koyarım içcegi vakit hafiften cezvede ısıtp içirdim bugüne kadar bişey olmadı yazık günah israf yani niye dökeyim