LadyMarmalade kuzum ben Almanya da yim…eger ki bir akraban, arkadasin varda alsin parasini ver..ben kamera aldim..ve telefondan her yere hareket ettiriyorsun..30 euro ya aldim.en fazla 300 tlnize olan olur..ben cok memnunum..hayatta 1000 tl kameraya vermemm