Bebeğim 7,5 aylık. İlk dişinin çıktığını geçen fark ettim. 2 gün öncede birden ateş başladı. Ateş 38,5 dereceyi geçmeden calpol veriyorum ateş biraz düşüyor sonra tekrar çıkıyor. Dün doktora gittik enfeksiyon yok dedi. İdrar tahlili istedi. Bende pine smart akıllı bezlerden aldım enfeksiyon yok görünüyor. Yani doktora göre boğazda kulakta beze göre idrarda enfeksiyonda yok. Ama diş ateşi bu kadar inatçı mıdır? Yani ilacın etkisi geçer geçmez tekrar ateş çıkması ve bunun 3 gündür devam ediyor olması normal mi