F96 Kızlar 1numara kullanıyoruz ama 3-4gündür yeri ılak oluyo kakasının rengi cıkıyo yerine 1ay 1günlük acaba 2e mi geçmeliyim?kullandığım hugges bezi
Seda_123 F96 Valla biz 1 numarayı 15 gün kullandık çok küçük zaten 1 numara 2 numara almıştım 15 günlükken
Mom987 F96 Size tavsiyem hep 1 numara bez kullanın şuan 2 numaraya geçmeniz lazımdı 1 numara 2 5 kilo diyor ama 2 numara oluyor 1 küçük geliyor.
sed merhabalar kilosuyla uyumlu mu bez ona bakmak gerekiyor. bacaklarina iz yapıyor mu ? belini tam kavriyor mu ? bunlara bakin