ENA Bebeğim 2 buçuk aylık, ben iş yaparken bir şeyle oyalabilmesini istiyorum. Örneğin otomatik salıncak, oyun halısı gibi. Sizler ne kullanıyorsunuz tavsiye istiyorum.
heymamiy ENA en güzeli poşet. bağla ağzını, eline ver ses çıktıkça hoşuna gidicektir, el kas becerisi gelişir, ona zarar vericek bi oyuncak değil. ses aşinalığı daha da artar
cydcvk ENA poşet falan vermeyin sakın.piyanolu oyun halısı aldım bebeğim odasında piyano çalarken ben yemek yapabiliyorum. İçim rahat o mutlu yemek hazır 😍
ENA heymamiy ilk kez duydum😊 deneyeyim umarım oyalanır, teşekkür ederim öneri için🤗 ben ağzına düğüm attıktan sonra cok problem olacağını sanmıyorum.
Keremtugra heymamiy evet oğlum bebekken puset le mutfakta yanimda dururdu verirdim eline cok guzel oyalanirdi yemeğimi yapardım
heymamiy Duygusm büyük bi poşeti söylemiyorum,ufaklarından. ki yanındanda ayrılmıcaksınız tabiki. gözünüz üstünde olucak.
cydcvk @ENA cydcvk e bebekte gecen ay indirim vardı fisher price pianolu olanı 180 aldım. Şimdi trendyolda 490 yazıyo şok oldum
Eslem45 Ikrazumra19 tv yi gece moduna ayarla gözlerini etkilemiyor artı his hiş dis kasiyicisi donengec onun önüne birakiyorum