Kuzeyk Merhaba anneler.. bebeğim iki ay 7 günlük ilk defa bu ay iki gündür kakasını yapmıyor mama çok sıkışırsak günde bir bazen 2 günde bir veriyoruz mama olarak hipp kullanıyoruz neden olmuştur ? Başına gelen var mı benzer bir durum
Gurbettebianne Kuzeyk sadece anne sütü ile beslenen bebeklerde normalmiş canım kaka yapmamak . Ama belkide mama dan olmustur sonuçta bir kaşık bile onların bünyelerinde değişiklik yaratacaktır. Ama 2 gün kısa bir süre endişe etme .
Gurbettebianne Kuzeyk ne demek cnım . Bizimki bir defa 3 gün yapmamıştı bende panik olmustum (ama biz 3 aylıktık ozaman ) .sonra herkes normal dedi doktorda normal dedi . Arada bir yapmıyor yine bir kaç gün ben zeytinyağ veriyorum veya yedikleri içine koyuyorum