Afragunn Kızıma bi ay sonra doğum günü yapmayı düşünüyorum daha önce doğum günü yapmış olup bebeğinin elbisesini satmayı düşünen varmı? 9/12 beden arıyorum
habibe_kzlkaya Afragunn Benim elimde var canım elbise 1 ay oluyor doğum günü yapalı istersen satabilirim sana ? resim atabilirsem atarim şimdi
Elifbck Afragunn bende bu var dusunurseniz. https://imgyukle.com/i/usnhQQ https://imgyukle.com/i/usnXpb
Afragunn habibe_kzlkaya https://instagram.com/prm_sukran_akgul?igshid=1oz03cfd96cyv canm bu sayfaya ulaşırsan ordan konusursunuz arkadasla