Kumsalim0 aynı şekilde benimde sağdan az geliyor ama ben mama da verdim hep sakın mama kötü bişey diye düşünmeyin öyle saçma sapan konuşanlar oluyor etrafta malesef, ben emzirme danışmanı bile tuttum emmedi emmeyince emmiyor yani; hala sağıyorum süt içmemesine rağmen kahvaltısını karışımına koyuyorum anne sütünü, manayı akşam muhallebisine koyuyorum. Bebeğinizi en iyi siz bilir ve beslersiniz onun için ne iyiyse onu yapan tek kişi sizsiniz. Emiyorsa emzirin sonra mama verin tavsiyem mamayı şırınga ile vermeniz çünkü biberona kolay alışıyorlar ben şırınga ile besledim yeri geldi. Emme mama sağma derim 🤭