hanimlar kizim 7 aylik oldu doktorumuz kemik suyu verebilirsin artik dedi. hazir almak degil kendim yapmak istiyorum kasaptan alacagim ilikli kemik. ancak interntte herkes farki bisey demis. kimisi 18 saat kaynat diyor kimisi 1 saatte duduklude piser diyor. kimisi sirkeli suda beklet kani ciksin diyor kimisi de kaynatirken sirke koy sirke tum kalsiyumun vitaminin suya gecmesini saglar diyor. inanin beynim durdu. sizler ne sekilde yapiyorsunuz