asellina20 merhaba ben hiç biberonu calkalamiyorum kısa model bizim ki nuk. çay kaşığı ile karıştırıyorum böylelikle kopurmuyor ve o baloncuklar da gaz olarak bize geri dönmüyor. Sizin Biberon uzun modelse ince uzun bişeyle kısa ise çaykaşığı ile karistirmanizi tavsiye ederim sevgiler…